Pages

Tuesday, November 18, 2014

LEBIH BAIK CINTAKAN MONYET

Kenapa pilih tajuk ni?
sebab bagi aku apa saja ayat-ayat yang lelaki lafazkan kat aku semuanya rubbish!
ok mungkin ayat aku ni macam aku anti lelaki..menidakkan fitrah hidup berpasangan dalam kelompok manusia..tapi aku bukan lesbian! aku masih suka kaum Adam 100%
maaf la ye buat masa sekarang ni aku dah takde perasaan nak jatuh cinta pada mana-mana lelaki.
bukan dah serik..tak aku memang nak berumah tangga ~ padahal rumah aku ade je tangga hehehe..
mungkin juga aku yang salah..cara aku berkawan dengan lelaki yang salah.
aku terlalu berharap dan rasa secure sangat sampaikan aku tak jangka yang rupa-rupanya dia tu FAKE!!!
aku tak boleh maafkan diri aku sebab aku biar dia perbodohkan aku selama ni.
setahun bukan masa yang singkat..
alasan yang dia bagi ialah sebab mak dia nak menantu yang senegeri..pantai timur negeri K
apakah ianya silap aku hanya kerana aku anak kelahiran Kuala Lumpur??
siapa yang rasis sebenarnya?
walaupun banyak cerita-cerita tak menyenangkan cuping telinga ni yang aku dengar tentang orang negeri K,tapi aku tak amek serius sangat sebab aku tak nak berprasangka buruk terhadap orang berlainanan negeri.
aku cuba jadi natural sehabis mungkin...mak dia tolak aku sebelum aku sempat jumpa dengan family dia..bukan dia tolak sebab perangai aku tapi hanya sebab perbezaan negeri..tak sekufu kot,..
masa dia beritahu aku tentang pilihan mak dia..
dia berkali-kali minta maaf kat aku sebab dah lukakan hati aku.
tapi sebenarnya semua tu drama je..
few weeks later dia update status pasal jodoh la...pasal orang yang bakal berkahwin la...bla..bla..bla..
cam bodoh je aku percaya kat dia...what a LIAR!!!
kenapa aku tulis lebih baik cintakan monyet..sebab sekurang-kurangnya monyet tu takkan buat aku menangis..takkan buat aku down.
p/s: tak tau la aku ni berdendam ke apa...tapi aku memang nak sangat tumbok muka dia hingga dia melayang ke udara.
Sekian..THE END.

No comments:

Post a Comment